sobota, 2 kwietnia 2016

Coś chwytliwego za jajca! Ewentualnie jajniki!

Wybaczcie nam tytuł, jednak próbowałyśmy wymyślić coś chwytliwego i doszłyśmy do wniosku, że najprostsze rozwiązania są tymi najlepszymi. Z wielką radością oznajmiamy wszem i wobec, iż nasz blog został.... uwaga, uwaga.... nominowany na najlepszy blog miesiąca!
Z całych naszych serduszek chciałyśmy podziękować osobie, która stoi za tym wszystkim i zadała sobie trud zgłoszenia nas (i jeszcze napisała takie cudowne uzasadnienie!) Ps: Wypijemy za Twoje zdrowie naszą ulubioną herbatkę miętową.


PS2: Aby móc zagłosować, należy się zalogować na swoje konto google.
PS3: Jako że nominacja uskrzydliła nas jak Hermionę popijawa ze Ślizgonami już teraz zabieramy się do pracy nad kolejnym rozdziałem :D

16 komentarzy:

  1. Kocham Wasze ff i nie wiem czy kiedykolwiek zostawiłam tu jakiś komentarz, ale czas zacząć! Oczywiście zagłosowałam i uważam, że jesteście świetne i oczywiście najlepsze z wszystkich blogów, które są zgłoszone na blog miesiąca! Mam nadzieję, że wygracie, bo naprawdę na to zasługujecie! ♥
    Pozdrawiam,
    Dark Rainbow

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będą wyniki?

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam że już dodalyscie kolejny rozdział i już miałam was posadzić o używanie zmieniacza czasu. Oczywiście zaglosowalam i czekam z utęsknieniem na następny rozdział buźka.
    Ps. Myślicie że wyrobicie się do następnego tygodnia z rozdziałem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achhh.... gdybyśmy tylko miały trochę wolnego czasu pewnie byśmy dały radę. Niestety, przyszły tydzień mamy zawalony zajęciami i dopiero na weekendzie zabierzemy się za pisanie. Jak na razie mamy siedem stron, które powstały w trzy godziny... gdybym tylko w takim tempie pisała swoją magisterkę... ;)
      PS: Dzięki za oddany głos :)

      Usuń
  4. Oczywiście, że na was zagłosuję ;) Wasz blog jest świetny i wspaniale umila mi czas. Troszkę smutno, że trzeba czekac, ale sama piszę i wiem jak to jest z dodawaniem rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam tego bloga 2 dni temu przeczytałam już cały i czekam na kolejny rozdział który mam nadzieje pojawi się szybko <3 Kochaam to opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos oddany :)
    Czekam na kolejny rozdział, już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam :D :P Zamiast zgadywać na kogo, bierzcie klawiaturę w dłonie i heja! ... W sensie... Piszcie rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wasz blog został dodany do blogów, które czytam pt,, Więcej magii" na moim blogu. Jeśli macie coś przeciwko temu to piszcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam. :D Uwielbiam waszego bloga. Zabini mnie w nim rozwala :D Nie mogę się doczekać następnej notki. Czy mniej więcej możecie podać termin jej dodania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za głos ;) Nowy rozdział powinien pojawić się na dniach, zostało nam naprawdę niewiele do napisania, ale ogranicza nas problem z dostępem do komputera.

      Usuń
  10. Czytam Waszego bloga od niedawna, jednak muszę powiedzieć, że jest naprawdę świetny, pełen zwrotów akcji i świetnie napisany (brak błędów, stylistycznie również jest baaardzo dobrze). No i kilka razy popłakałam się ze śmiechu :) Aczkolwiek czekam na jakieś "pikantne" sceny, wiem że to pewnie daleko skoro nawet się nie całowali ale będę cierpliwa :) Też nie lubię w "Dramione" gdy po kilku rozdziałach wpadają sobie w ramiona, ale u Was to jednak trochę się przeciąga :P Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem taletu i dlugosci rozdziałów :) sama chodzę do liceum i nie wiem kiedy znalazlabym czas na pisanie wiec jestem zaskoczona ze wy dajcie z tym rade :) trzymam kciuki za wenę studia i liceum :)
    P.s. Mozna liczyć na to ze wasze dramione będzie z happy endem? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam oczywiście głosowałam i czekam przy okazji na kolejny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń