środa, 13 stycznia 2016

Liebster Blog Award [2] i [3]

Po raz kolejny (i kolejny xp) zostałyśmy nominowane do LBA, za co jesteśmy niesamowicie wdzięczne. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, tym bardziej, że nie spodziewałyśmy się, że nasze opowiadanie zyska aż taką popularność. (Cytując naszego brata: "Serio myślicie, że ktokolwiek to będzie czytał?")


„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im kolejne pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Za nominację dziękujemy:

Nath Lily z bloga http://lilylunapotterhp.blogspot.com/

Iva Nerda z bloga http://kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com/

Jako, że jest nas dwie, odpowiedzi Sappy będą zapisane o tak o ;)

Pytania od Nath Lily:

1. Ulubiony Super Bohater?
Wolverine / Vegeta z DBZ
2. Gdybyś mogła/mógł wybrać, to jakie imię byś chciał/a mieć?
Anastazja / podoba mi się imię Victoria, ale nie zmieniłabym
3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
X-men / Dragon Ball
4. Real vs Barca.
Nie interesuję się piłką nożną, więc ni mom pojęcia o co chodzi :D / Jeśli już mam wybrać to Barca 
5. Jaki masz kolor włosów?
Brąz / Blond
6. Ulubiona pora roku?
Zima / Serio lubisz zimę? Serio?! / Masz coś do zimy? / Jest zimno. / Ach, ta kropka nienawiści... / Wracając do pytania: Wiosna / Bo od śniegu lepsze są pyłki :D / Jasne, bo lepiej jak ci tyłek marznie...
7. Jaki smak? (np. słodki)
Oj słodki! / Słony / O_O
8. Ulubiony smak lodów?
Lubię arbuzowe - nawet nie komentuj, siostra / Tiramisu
9. Ulubiony aktor/aktorka?
Johny Depp, Angelina Jolie / Johny Depp, Angelina Jolie
10. Jesteś pozytywną osobą?
W jakim sensie? / Chyba chodzi o to, czy nie plujesz żółcią na lewo i prawo...Dobra Cookie się zacięła, więc odpowiem za nią: jest BARDZO pozytywną osobą... nie to co ja
11. Gdybyś mogła/mógł wybrać, to w jakim serialu byś chciał/a zagrać?
Rodzinka.pl / Kości

Pytania od Iva Nerda (powinno się to jakoś odmienić? Poprawcie mnie jak coś ;p)

1. Twoje ulubione filmy.
X-Men, Turysta, Constantine, Iluzjonista... jest tego więcej, ale narzuciłyśmy sobie ograniczenie do czterech ;) / Pan i Pani Smith, Constantine, Gwiezdny Pył, Poznaj mojego tatę
2. Jedno pytanie które chciałabyś zadać Harry'emu Potter'owi.
Dlaczego nie kupisz sobie nowych okularów?! / Ukradła mi pytanie
3. Jak wg Ciebie powinien zakończyć się Harry Potter.
Hermiona z kimkolwiek, byle nie z Ronem / Ot, co! A tak na serio, to moim zdaniem kończy się idealnie, nic bym nie zmieniła (oprócz tego, że Herm jest z Draco... takie epickie love story by było)
4. Potrawa, której nie znosisz?
Krupnik / Zupa owocowa
5. Twoja ksywka ze szkoły.
Lisozaur... nie pytajcie dlaczego... / Lis
6. Ulubione miejsce na Ziemi?
Gdziekolwiek, byle z odpowiednimi ludźmi / Kalifornia
7. Dlaczego założyłaś bloga o Dramione?
 Ona mnie zmusiła! --> (oskarżycielsko wskazuje palcem na siostrę) / Trochę się rozpiszę: będąc na wakacjach (oczywiście był maraton z HP na TVN) w końcu postanowiłam przeczytać jakieś ff. Padło oczywiście na Dramione, bo od trzeciego tomu (odkąd od niej oberwał) widzę ich razem. Przeczytałam kilka, poleciłam siostrze, ale ciągle było coś nie tak: albo zbyt odrealnione, albo zbyt różowe itd. I pewnie na tym by się skończyło, gdybym nie usłyszała od przyjaciółki siostry, że ta coś kiedyś napisała (jąkąś zabawną historyjkę, do tej pory nie wydusiłam z niej o co chodzi). Byłam ciekawa jak ogólnie idzie jej pisanie i po powrocie do domu, podczas kolejnej z rzędu dyskusji na temat przeczytanych Dramione, zaczełyśmy rzucać pomysłami: ja zrobiłabym tak! o i jeszcze póżniej... Widząc w tym swoją szansę, aby przekonać się jak też jej idzie pisanie, powiedziałam, że napiszemy własne opowiadanie. Pół godziny później miałyśmy omówiony zarys całego opowiadania (nie mogłyśmy się nadziwić, w ilu rzeczach jesteśmy zgodne). Następnego dnia zaczęłyśmy pisać prolog... myślałam, że będę tu jako beta, ale nagle Cookie Monster mi mówi: "To co, opiszesz poranek Hermiony?" I poleciało ;)
8. Ulubiona część Harry'ego Potter'a i dlaczego akurat ta?
HP i Więzień Azkabanu, bo jest Syriusz i Lupin. Poza tym to jedyna część, w której nie ma spotkania z Voldemortem / HP i Więzień Azkabanu bo jest dużo opisanych lekcji, pochłania się to jednych tchem no i jest mój pierwszy moment Dramione
9. Co Cię najbardziej irytuje?
Jak mam zły dzień, irytuje mnie wszystko / Hipokryzja... i błędy ortograficzne
10. Wymień swoje jedno, maleńkie marzenie.
Zdać maturę w przyszłym roku... kurde miało być maleńkie... / Pojechać na Woodstock, być na King Cross 1 września 2017, pojechać do parku Harry'ego Pottera na Florydzie... kurde miało być jedno

Nominujemy:
Arcanum Felis z bloga: http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/
Niewiele tego, ale jesteśmy tak zawalone robotą, że mamy mało czasu na czytanie nowych ff (ubolewamy nad tym bardzo)

Pytania:
1. Mickiewicz czy Słowacki?
2. Co jest Twoją najmocniejsza stroną?
3. Ulubiony zespół?
4. Czy jest jakaś seria, która urzekła Cię równie mocno co Harry Potter? (jaka?)
5. Jeśli miałabyś do wyboru Ferdynanda Kiepskiego i Mariana Paździocha, to z którym poszłabyś na randkę?
6. Ulubione powiedzenie?
7. Jest jakaś piosenka, której szczerze nie znosisz, ale nie możesz jej wyrzucić z głowy?
8. Czy wierzysz w życie pozaziemskie?
9. W życiu kierujesz się uczuciami i impulsem czy może racjonalnością?
10. Z kim wolałabyś stoczyć walkę na śmierć i życie: z nieuzbrojonym Chuckiem Norrisem czy z muminkiem nożownikiem?

9 komentarzy:

  1. Świetny blog i czekam na rozdział :) a o jakim kierunku studiów marzysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Nie mam pojęcia :D Kiedyś myślałam o bibliotekoznawstwie lub kulturoznawstwie, ale teraz zastanawiam się nad szkołą policealną.

      Usuń
    2. Trzymam kciuki za sukces na maturze. Sama piszę za rok :)

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację ;) to już trzecia w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na roździał C:I powodzenia w dalszym blogowaniu C: Świetne Dramione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rozdział :) Już się doczekać nie mogę :D Super blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog został dodany do Biblioteki Hogwartu. Przepraszamy, że dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dragon Ball <3 Vegeta <3 już Cię kocham xD Sappy hehe

    OdpowiedzUsuń