sobota, 17 września 2016

10 zdjęć [1] [2]

To nasz pierwszy wolny weekend od miesiąca, więc postanowiłyśmy nadrobić nieco zaległości i przybywamy do Was z nową zabawą, żywiąc głęboką nadzieję, że nie dostaniecie od niej oczopląsu xp
Ale najpierw, tradycyjnie, kilka słów o co w tym wszystkim chodzi :)

Zasady konkursu: 
1.Napisać to w ciągu 2 tygodni (i tu już zawaliłyśmy sprawę, bo pierwszą nominację dostałyśmy... mh.. trochę dawniej)
2. Wrzucić 10 zdjęć z telefonu lub komputera
3. Wymienić minimum 3 ulubionych autorów książek.
4. Nominować do tego 10 osób (ni dy rydy, ale takie już rebel z nas dziewoje)

Sponsorem głównym pierwszej nominacji i dyszki zdjęć jest The Gray Lady z bloga http://zyj-szczesliwie-nowe-pokolenie.blogspot.com/  :) No to lecimy...

1.
Nasza pierwsza przeróbka zdjęć... hahaha boli od samego patrzenia, ale z sentymentu trzymamy ją dalej XD


2.
Żeby nie było, że nie ma żadnego progresu, oto dowód... choć w naszym rankingu jest raczej bliżej podłogi niż sufitu (#epickametafora)


3.
Dlaczego? Nie pytajcie. Cookie ubóstwia X-menów (nwm czego pisze w trzeciej osobie, skoro siedzę obok)
Dobra, to napisz to od siebie.
Ubóstwiam X-menów!


4.
Mrrrr....(#chcica)


5.
#bardzoszczeryuśmiech Podejrzewamy, że to było wtedy, gdy dostał koszulę od pani Zabini


6.
Tak, żeby nie był samotny... tylko kurde następnym razem muszę ich pokolorować, bo to wygląda jak wycinki z nekrologu


7.
Cookie jest bardzo miłą siostrą i nigdy nie zapomina, by przygotować coś specjalnego na tapetę


8.
#kupa #pupa #aligator
#shzhshasszha #jesteśmy_całkiem_normalne



9. 
[N] Synu zapnij rozporek
[Lucjusz] hasztag: #Hogwart #Bitwa #Decydujące #Starcie


10.
Jestę Gandalfę i nigdy nie kończy mi się mana, tak, Gandalf to ja, a wy możecie zgadywać o którą z nas chodzi xd



Jeszcze Wam mało? Spoko, mamy kolejne :D
Drugą nominację przyniosła sowa od Crookshanks z bloga http://dramioneczujactwojdotyk.blogspot.com/

1.
Zaczynamy z grubej rury i wrzucamy screena tego, jak wyglądają nasze skróty myślowe podczas burzy mózgów 


2.
Nie pytajcie, czasami po prostu tak mamy :)


3.
Gandalf zawsze w formie


4.
Cookie tak ma


5.
Cookie bardzo tego nie chciała, nawet teraz widzę jej pełne pogardy spojrzenie, ale przecież mnie nie wydziedziczy


6.
To tak na przeprosiny


7.
Jak już kilka razy wspominałyśmy, jesteśmy całkowicie normalne, a to, co wisi u nas na choince to nasza prywatna sprawa! (i właśnie dlatego wrzucamy zdjęcie na publicznego bloga XD)


8.
Cookie jest bardzo zdolna (#wszelkieprawazastrzeżone inaczej poszczujemy naszym kotem obronnym)


9.
Każdy choć raz zrobił sobie selfie. KAŻDY


10.
#macanki #cacanki #a #Draco #się #z #tego #cieszy


[EDIT]

Na wielkie jaja Salazara, zapomniałyśmy o nominacji!
Jak już wcześniej wspomniałyśmy, jesteśmy rebel i za nic mamy ten wymóg dziesięciu osób i nominujemy tylko i wyłącznie Ivę (szok, zaskoczenie, niespodziewana niespodziewanka) z bloga http://kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com/

Iva, dawaj te foty!

7 komentarzy:

  1. Dwa ostatnie zdjęcia kocham! Są wspaniałe i... hm tak pasujące do was

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo dokładnie: Szok, zaskoczenie, niespodziewana niespodzianka! :P
    Dam te foty, dam... Jak tylko znajdę coś, co doszczętnie nie zniszczy mojego wizerunku "całkiem normalnej osoby" :P
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że odpowiedziałyśmy. Zdjęcie 9 w pierwszej serii i 1 i 10 w drugiej najlepsze <3 A jeszcze ulubieni autorzy! :D Też najpierw o tym zapokmniałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wienkie dzienki za odp na mojom nominacjem i zerdesznie sapraszam na moichego bloga o treściach pszyswoitych, bondź tesz nie, dla osup niepechnoletnich i innych takich. Właśnie przedstawiłam wam jak wygląda moja pisownia podczas rozmów, w ktorych muszę coś pisać (czyt. Messenger, SMS...). Nie wiem, czemu zaczęłam tak pisać. Nie pytać. Jeszcze raz (gdybyście nie zrozumiały języku kotów dzikich) zapraszam na mojego bloga, którego adres już znacie a ja piszę na szrajsungu z rozjebaną szybką. Dzięki za odpowiedź na nominację. I czy ktoś może mi wytłumaczyć obrazek pod numerem sześć w drugiej turze?
    Crookshanks
    PS: Mrowi mnie mały palec u ręki. Prawej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeaaaahhhhh!!! Eureka, zwycięstwo, niespodziewana niespodzianka :D
    Są już foty! "JUŻ"... a to dobre! :p
    Bądź co bądź, końcu odpowiedziałam na nominację i przy okazji wygłosiłam parę gorzkich żali.
    Wszystko znajdziecie (jeśli szukać chcecie) o tutaj: kiedyjestesprzymniedramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wasze skróty myślowe powalają - leżę i kwiczę :) "Ivan stuk stuk stuk, Ivan kruk" ;) A tak w ogóle moja choinka jest bardzo podobna do waszej , na mojej też jest Danio i różne inne, dziwne rzeczy ;) Pozdro
    ~ Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Numer 4 z 2.listy to ja. Nie mogłam spać bo śniło mi się po nocach to co się ma stsc dalej i gdy się miałam dowiedzieć się budziłam. Po kilku razach się oiddakami od 6rano(w wakacje!) Czytałam xD

    Wieczorem zasypiam czytając nawet...
    Tak już mam jak się uzależniam od gebisknrgo ff...

    OdpowiedzUsuń